Tuesday, May 1, 2012

Cerita Cardigan

oh no esok dah start keje...aku pun dah balik rumah selepas bercuti 4 hari untuk celebrate bday mak n sambung cuti labour day... tapi hari ni terpaksa balik sorang sebab my hubby still ada kerja di Perlis...

Dalam sibuk2 dok mengemas tu terajin plak nak ambil gambar my new brown cardigan...(baru beli ptg tadi dengan mak aku..huhu) alang2 tu aku tangkap semua pic cardigan aku..tak tau napa currently i'm addicted with cardigan.. hajat di hati memang nak beli semua cardigan yang ada dijual on9 tu...macam2 jenis...cuma pakai atau tak je...huhu sebab walaupun aku pantang nampak cardigan, tapi aku jenis fussy sket pasal design n kualiti... sama cam sweater, mesti nak pilih betul2 yang cantik n fit the purpose...tapi kebanyakan cardigan ni aku pakai dengan short sleeve shirt and time keje malam kat opis...

here are some collection of my cardigan...

white cardi... dahlama beli, skrg baru pakai..


my fave cardi..color selamat.  jenama Bum Equipment...sangat selesa & best

turqoise - aku beli on9..RM35 incl post.. baru beli  n baru pakai, nipis n ada lubang2
kat belakang .. beli dari Dirami 

half black cardi.. kain lycra n sangat best..
aku beli di Butik Peace yg ada jual baju hingga size XXXXL tu...
walaupun size 38 tapi agak besar bagi aku yg size m/l ni..besar kat lengan.. 

half cardi bila letak button... dis one will be my next fave lar..

my new Voir brown cardi... beli di Pacific hypermarket... harga asal RM103.90. after disc 70% tinggal Rm31....huhu selalu macam tu harga mahal bila disc tinggal tiga puluh pat ploh je...mesti diaorang markup dulu baru kasik disc...

dats all... actually ada 2 helai cardigan aku kaler hitam yg xde dalam ni.. satu kat rumah mak aku, satu lagi kat rumah mak mertua aku..dua2 jenis yg berbeza... Anyway cardigan ni sangat sesuai untuk org malas macam aku ni...bila hubby cakap jom kluar makan...hihi sarung je cardigan n tudung express..dh bleh kluar... bagi sesetengah org mybe xkesah kluae pakai short sleeve, tapi aku dh biasa dari kecik kene pakai baju/t-shirt tangan panjang bile keluar rumah...so dats y la cardigan ni teman terbaik buat aku...




No comments:

Post a Comment