Saturday, April 21, 2012

buat kakak...

my dear sis..
aku selalu mendoakan kamu...
supaya tenang, bahagia n gembira dengan kehidupan mu...
jangan selalu mengeluh dgn takdir @ nasibmu..
aku tahu...
Tuhan mengujimu kerna Dia tahu kamu adalah orang yang selayaknya
berdepan dengan ujiannya...
katakan Tuhan menguji aku
pasti lain ceritanya
mampukah aku menghadapinya??
sesungguhnya kamu patut lebih bersyukur..
kerana kamu yang dipilih..

kakak tak perlulah sedih dgn takdirmu..
mungkin rezekimu ada pada anak-anak mu


kakak
aku akan sentiasa mendoakan kesejahteraan kamu..
semoga kamu bahagia dengan anak2 & suamimu...
aku mendoakan kesihatan, kesejahteraan dan kesenangan..
murah rezeki mu...
sentiasa mendapat cahayaNya...
sentiasa mendapat perlindunganNya..

ini doa yang ikhlas dari adikmu..


me: masih belum mahu tdo...entah kenapa perlu taip ini...
sentiasa akan mendoakan kesejahteraan kakakku ini dan lain2 kakak, adik, ahli keluarga aku & mertua
dan tak lupa ibu dan suami tersayang...

No comments:

Post a Comment