Monday, August 27, 2012

Semangat yg telah hilang... Lari sembunyi..

Kenapa perlu rasa bosan dengan hidup ini?
I mean kerja yg dilakukan setiap hari sungguh rasa membosankan..
Gi mana caranya supaya aku kembali bersemangat...
Ikhlas dalam setiap pekerjaan yg dilakukan....
Ya Allah..
Berikan aku kekuatan itu....
Berikakan aku semangat itu...
Berikan aku petunjuk itu...
Sungguh aku rasa bosan...
Unmotivated...
Demotivated...

Dah lama xcuti jenjalan....
Klu jalan pun setakat pergi supermarket yg menyesakkan jiwa...
Tak pernah ada cuti sejak 2 3 bulan lepas....
Klu adapun hanya emergency case yg tidak dapat dielakkan..
Oh...aku perlu cari kembali semangat yg telah lari sembunyi dari diri ini...
Di mana harus aku cari...
Gi mana caranya untuk menjadi hebat semula...
Hebat bermaya...
Hebat seperti dahulu kala...


Oh pergi jauh2 aku yang lemah...



No comments:

Post a Comment