Wednesday, June 6, 2012

Hehe i love dis gadget so much..

Xde arah..
Xde tujuan update dis blog..
I am bored..
Just finished 3days kursus n meet old fren from induction kursus..
Hangout n chatting together2...
Ooo beshnya..klu selalu mcm ni xpyh pikir psl kerja diopis yg sgt melambak tu...
Actually.. I just receved new ipad from hubby 4 my anniversary few days ago N i am totally crazee bout dis... (peerakkk baru pandai guna ipad haha)
Err bukan perak drul ridzuan tp pe'rak ciwi..hikhik
Well i'm posting dis via my ipad at the highway using hotlink hotticket..
 Inside the car with my driver yg xbukak radio sbb dia dgr lagu guna mp3
(xsangka atas hi way ada coverage utk tenet... I likeee)
I will be home around 8pm..
N really miss my guppy fish, pokok bunga, teddy bear, mi orenjo n ofcos my lovely man..

Till then... Tadaaa

No comments:

Post a Comment